marți, 28 noiembrie 2017

O dorinţă



Motto:
"Toţi avem ceva de sperat
Un loc minunat,
O lume mai bună,
Nu atât de nebună."

Cred că nu te înşeli.
Da, am făcut greşeli.
Dar am învăţat
Un lucru minunat:
Niciodată să nu mă tem,
Ci viaţa să o desfăşor ca pe un ghem;
Să fiu conştient că am greşit,
Şi totuşi să merg spre infinit.
E infinitul meu,
Şi da, va trebui să răspund mereu,
Oricât îmi va fi de greu,
Pentru tot ce am făcut
În prezent sau în trecut.
Iar în viitor,
Totuşi să zbor
Spre o lume mai bună,
Nu atât de nebună
Ca lumea de aici,
Unde, toţi sunt inamici,
Luptând pentru tot şi toate,
Chiar şi pentru ce nu se poate.
Lumea din viitor o doresc
Şi o privesc,
Ca pe un loc minunat,
Unde, atât de multe din câte am visat
S-au şi realizat:
Fără greşeli,
Fără ce a fost ieri,
Doar clipa ce va veni,
În fiecare nouă zi.



         Φ          
                                               Berlin, Deutschland,

 11.03.2015,ora 900-916

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog