joi, 22 martie 2018

IERI AM CUNOSCUT O FATĂ..



de Preot Sorin Croitoru 

Ieri am cunoscut o fată
Cu-o durere-atât de mare..
Îmi vorbea înlăcrimată
Și-am văzut ce rană are:

Este vorba de-o iubire,
Ce părea fără chichiță,
O iubire creatoare,
Căci se naște și-o fetiță,

O iubire terminată
Într-o mare de tristețe,
O iubire ce-i mănâncă 
Fetei prima tinerețe..

Fără nu știu ce motive,
Într-o bună dimineață
El dispare de acasă
Fără s-o privească-'n față!

Lasă un bilet pe masă
Ca să-și scuze lașitatea,
Cum că la această fugă
L-a împins necesitatea..

Nu îi pasă de fetiță,
Ci le lasă pe-amândouă,
Și de-atunci, din ochii mamei,
Cu potop de lacrimi plouă..

Ea îmi povestea, săraca,
Iar eu o priveam cu milă..
De la multa suferință,
Este blândă și umilă.

Nu l-a judecat pe dânsul,
Se vedea că-i duce dorul..
Mă rugam să i-L trimită
Domnul pe Mângâietorul.

(Duhul Sfânt alină oful
Și a inimii durere,
Peste viața cea amară
Toarnă picături de miere..)

Câte fete, din păcate,
Duc această tristă cruce:
Ea l-ar vrea tot restul vieții,
El o lasă și se duce..

Nu va mai găsi iubire
Din aceea NICIODATĂ,
Dar ce vină au copiii,
Să rămână fără tată?..

Nu-'nțeleg de ce încurcă
Suflete nevinovate:
Dacă nu îți place fata, 
Las-o pentru altul, frate!

Mai erau băieți în lume
Și-avea viitoru'-n față,
Dar cu falsa ta iubire
I-ai distrus întreaga viață!

Cu un copilaș în brațe
Care plânge după tata,
O să caute de-acuma
Unul să-i iubească fata..

Știind ce-și dorește dânsa,
Câți or să profite, oare?
Unii și mai răi ca tine,
Plini de vorbe-amăgitoare..

Cu-a ta lipsă de principii,
Tu ai spulberat, băiete,
Visul ei atât de simplu,
Ce-l au mii și mii de fete:

Să-și găsească Făt-Frumosul,
Să-l iubească, să-l urmeze,
Și-o familie ca-'n basme
Amândoi să-'ntemeieze..
*
Am scris poezia asta
Pentru fata care ieri
Îmi spunea cu ochii-'n lacrimi
Ale inimii dureri,

Căci așa suntem cu toții
Plăsmuiți de Dumnezeu,
Căutăm o vorbă bună
Când în viață dăm de greu..

Și cum Domnului, pe Cruce,
Și de mine I-a păsat,
Mă silesc s-alin tristețea,
După harul ce mi-a dat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog