sâmbătă, 17 martie 2018

TELEFONUL CELULAR...



   - Mami, lasă telefonul,
 Hai la tati amandoi,
Să-mi repare avionul,
Care stă stricat de joi.

   A venit de la serviciu,
Si e super obosit,
Nu mai are ochi sa vadă,
Si urechi de auzit.

   M-a rugat să-l las in pace,
Pe vreo ora, dar de-atunci,
Sta pe net, tot sta. si tace,
Si au trecut trei ore lungi.

   El nimic nu mai aude,
Cand intra in jocul lui!
Il intreb si nu raspunde,
 E aici, si parca nu-i.

   Mami, lasa telefonul,
Si te rog, nu ma poza,
A-nnoptat si-mi vine somnul,
Poate imi citesti ceva!

   Faci un video, se pare,
Sa il pui pe instagram,
Cum gatesti fructe de mare,
Eu vreau paine cu salam.

   - Tati, vrei si tu tartina?
Tot nu ma auzi deloc,
Merg la somn, Poate ca maine,
Voi avea mai mult noroc.

   Stati cu ochii in ecrane,
Nu mai stiu de ma iubiti,
Azi adorm ca si orfanii,
Noapte buna, dragi parinti!

sursa mesaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog