luni, 31 decembrie 2018

RETROSPECTIVA




Ssss...tacere...lasa-l , bata ,
Anul asta care pleaca
Sa-si traiasca , orice-ar fi
Chiar si cea din urma zi .

Vad ca va si bucurati ,
Pe cel NOU il asteptati
Si sperati ca va sa vina
Cu ceva in plus lumina .

Asa-i omul , spera , bietul ,
Nu le ia toate cu-ncetul ,
Nu le ia cu de-amanuntul
De va mosteni pamantul .

Dragii mei , dac-ati avut
Pan' si hopuri de trecut ,
Sper ca le-ati trecut cu bine
Ca si anul care vine

Sa va rasplateasca toate
Cele fapte minunate ,
Pentru rele....Dumnezeu ,
Cine sunt sa judec eu ?

Eu stiu , doar , ca anul ast'
Nu a fost atat de prost
Ba , sunt recunoscator ,
Ca a fost un an usor .

Cele rele...sa se spele ,
Cele bune...sa se-adune ;
Noul an , dar , sa aduca
Cat poate omul sa duca .

De-ar aduce numai bune ,
Am uita cumva de lume ,
Chiar si micile victorii
Le-am privi ca....meritorii .

Omul , insa , merituos
Rabdator e...mai frumos ;
Isi asteapta umil plata,
Nimic nu va lua de-a gata .

In plus stie cum in viata
Tuturor le faca fata...
Pentru toate , intr-o zi ,
Omul bun va multumi .

Omul care-i doar pamant ,
Fara dramita de sfant
Va privi in urma...si
Cu nimic va multumi .

Pentru hop va injura
Lumea , Cerul...viata sa
Si , fara vreo tint-anume ,
Va trai de azi pe maine .

Priveste anul ce vine
Ca si cum se-ncheie maine
Si nu cere , de nebun ,
Cerului un an mai bun .

Isi face , la miezul noptii
O retrospectiva sortii ,
In noroc crede chitit ,
Stie c-a mancat de mic .

Cand viata-i numara , Doamne ,
Cateva revelioane ,
Intre ele s-a-ncurcat
Ca pestele pe uscat .

Dar tacere....anul trece...
Duca-sa-n glorie , plece !
Iara anul care vine ,
Sa-ti fie mai bun , crestine !

Prof. CRISTIAN OLARU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog