duminică, 2 decembrie 2018

HAI RIDICA-TE, ROMANE


Eliana Popa
Doamne Cel din Vesnicii,
Datator de Bucurii, 
Catre Tine plange-acum
Si copilul Tau, roman.
Suntem robi la noi in tară
Ca Te-am scos din casa-afara
Fii netrebnici ne-am făcut
Mostenirea ne-am vandut!
Cere iar popor al meu
Ca să te mai nasti din nou
Nu din carne si din lut,
Ci din Duhul Sau cel Sfant !
Maica-n ceruri lacrimeaza
Pentru tine-ngenunchează,
Ca sa ceara lui Hristos
Sa te-aseze-n loc frumos!
N-avem candele aprinse,
Si luminile ni-s stinse,
Toarna Doamne, Tu in ele
Undelemn cu praf de stele!
N-avem painea de-altadata,
Doar cu ruga framantata,
Doar prescura mai imbie,
Catre Sfanta Liturghie!
Romanie, neam frumos,
Tu esti data lui Hristos
De catre Martiri si Sfinti
De stramosi si de Parinti.
Daca trupul ti-au lovit,
Ca pe Iov te-au prigonit
Vezi ca sufletelul tau,
L-a ocrotit Dumnezeu!
Te incearca si te cerne,
Prin cel rau, pan' la o vreme
Hai ridica-te, romane,
Cat mai ai un colt de paine
Cat mai ai suflare-n fiinta
Si o boaba de credinta,
Cat mai ai Biserici Sfinte,
Si pe Dumnezeu, Parinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog