duminică, 9 decembrie 2018

Undeva


Undeva plănge o casă ,singură,fără stăpăn ,
Și nu știe dacă ieslea va-nflori cu flori de făn !
Tata este mort de mult ,măicuța-i pe pat de boală ,
Doamne de te naști acum ,ai putea să-i șoptești :-Scoală !
Ia- ți acuma rogojina ,și te scoală ,mama mea ,
Sunt pe drum colindătorii ,cine -i va întămpina ?
Cine va face piroște ,sarmale și sucitură ?
Cine ne va spune pilde și povețe din scriptură ?
Cine are să-m-aștepte ,de acuma ,haide spune ?
Cine o să facă turte ,și găluștele cu prune ?
Ai uitat că vin la tine copilașii din vecini ?
Ai uitat că în tot anul noi am găzduit străini ?
O să vină să te vadă ,neamurile din alt sat ,
Prinde mamă cănta vlagă ,vom merge la colindat !
Ți-a venit copilul mamă după care ai dus dor ,
Nu vrei să-ți spună nepotul ,
-Buni , vreau să mă însor ?
Fără tine casa noastră parcă nu mai este casă,
Nu vrei să-ți vezi nepoțica îmbrăcată în mireasă !?
Nu vezi mamă cum curg ochii ,mei fără -'ncetare ,
Și mă rog ,dar să te vindec nu pot mamă ,nu-s în stare !
Lacrimile mele -s mute , nu s-au făcut auzite ,
Și tu stii ,acum duc dorul sărbătorilor tihnite !
Undeva plănge o casă,singură ,fără stăpănă ,
Măna mamei e slăbită ,nu -mi face ciorapi de lănă .
Nu mai toarce ,nu mai țese ,e slăbită de puteri ,
Astăzi este mai bolnavă și mai palidă ca ieri !
Doamne,dac-asculți acuma ,și vrei să mă fericești ,
Ai putea pe toți bolnavii c-un gănd să tămăduiești ?
De nu poți dă -mi mie leacul ,și putere în Cuvănt,
Să gonesc din om durerea ,s-o trimit pe -aripi de vănt !
În prăpăstii neumblate ,în adăncuri neștiute,
Unde nu există viață ,și urechea nu se-ascute !
Să te-aștept împovărată?Să te-aștept în suferință?
Dacă am să-mi pierd Isuse și fărăma de credință ?
Dumnezeu nu îmi răspunde ,dar în frămăntarea mea ,
Simt o boabă de căință ,care cere mila sa !
Și eu știu că vine -o vreme cănd slăbești din temelii ,
Te dărămi de suferință,însă El mă va urzi !
Va venii la noi măicuță ,nevăzut , neauzit ,
Numai duhul o să -l simtă ,că e viu ,că a venit !
Scoală-te să-i umplem ieslea,adă făn adu otavă ,
Greu e pentru mine mamă să te văd așa bolnavă !
Hai să colindăm măicuță ,să-l întămpinăm frumos ,
Scoală mamă în picioare ,să-l așteptăm pe Hristos !

Autor

Ciabrun Marusia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog