luni, 28 ianuarie 2019

Mai de mult


Mai de mult aveam căsuțe ,mici, ca cele din povesti,
Dar trăiam cu drag în ele, și simțeam că- ți sunt, și - mi ești!
Dormeam toți într - o odaie , focu-n sobă pâlpâia ,
Aveam loc, unii de alții, și ce bine -a fost așa! 

Ne trezeam cu bucurie, veseli, poate zgomotoși,
Dar acum avem de toate, dar suntem morocănoși!
Dormim singuri, nu cumva s - auzim un sforăit,
Mai de mult adormeam părcom , dar ce tare ne - am iubit! 

Pe un pat de scândurele, ghije, paie în strujac,
Acum dormim pe "dormeo" ,dar nimic nu ni - e pe plac!
Mai de mult n - aveam nimica, dar simțeam c - avem de toate,
Bunicuțele--'mpleteau , pentru nepoți și nepoate! 

Făceau turte, cozonaci, mere, pere fierte -n vin,
Dar acuma ne - am domnit, luăm de la magazin!
Cozonacii -s ca de vată, gustul lasă de dorit,
Oare unde să mai caut bunicuțe ce - au iubit! ?

Mai de mult n - aveam nimica, făceam turte din mălai,
Niște poame, nuci și mere, dar în suflet aveam rai!
Astăzi huzurim ,în toate , nu mai știm ce -'nseamnă" greu "
Dar din suflet ne lipsește frica pentru Dumnezeu! 

Mamele sunt ocupate, bunicile sunt și ele,
Nu au grijă de nepoți,
urmăresc telenovele !
Copilașii cresc în pripă, se trezesc nefericiți,
Astăzi când avem de toate ,nu ne mai simțim iubiți! 

Ce păcat !Nimic în lume n - ar putea înlocui, 
dragostea și altruismul ce se nasc în sărăcii !
Te iubesc măicuță sfântă, te iubesc fratele meu, soră buna îmi
ești dragă, cum îmi este Dumnezeu!
Am crescut într - o căsuță, varuită-n alb, mereu,
Nu aveam ce - avem acuma, da-l aveam pe Dumnezeu! 

Și ardea în noi iubirea, ne - 'ncălzea flacără ei,
Ne săturam doar de pită și un şol de ceai, de tei!
Și acum la bătrânețe, amintirile -mi ascult,
Îmi șoptesc infrigurate , ce bine ne - a fost de mult!


Autor
Ciabrun Marusia

Vă îmbrățișez cu mult drag și vă doresc o zi cu Dumnezeu! Hristos în brațele noastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog