vineri, 31 ianuarie 2020

Dorintă nedorită




Nu-mi da Doamne viată lungă
Să ajung o babă bleagă,
S-ascund bani prin câte-o pungă
Şi să-i caut luna-ntreagă!

Să mă-mpiedic prin odaie
Şi să bombănesc întruna,
Iar moşneagu' la bătaie
Să îl iau că nu-mi dă mâna!

Să-mi pierd dintii prin mâncare
Şi la molfăit viteza,
Iar păr s-am cât oul are,
Să-mi dea liber coafeza!

Să-ncurc zahărul cu sarea
Viii să-i aşez cu mortii,
Şi să fac cu lelea Floarea,
Spionaj în fata portii!

Să-ncui uşa la plecare
Ca tot omu' vorba 'ceia,
Iar când vin de la plimbare,
Să nu ştiu unde-am pus cheia!

Să surzesc ca toată baba
Când moşneagu nu-i dă pace,
Da' să-nvârt eu bine treaba,
Şi s-aud numa' ce-mi place!

Ia-mă Doamne cât sunt verde,
Nu o babă artăgoasă,
S-o ia fuga cin' mă vede
Şi s-adorm cu limba scoasă!

Mai bine plângând să zică
De-ar mai fi trăit oleacă,
Nu să tremure de frică,
Baba asta nu mai pleacă...?

Licuta Pântia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog