vineri, 25 septembrie 2020

Douăzeci de bani...



Un om...obosit...trist..îngîndurat..
S-a oprit în ușa magazinului..
L-am măsurat cu privirea..si am văzut pe chipul lui tristețe...oboseala..si inca ceva..
-Sărut mâna...doamnă aveti lapte..?
-Da...desigur ii răspund..
Ii dau doi litri de lapte și spun..costă 6 lei..
Priveste banii din mână..apoi întreabă..
Aveți pâine cu 3 lei?
Avea 9 lei...
Avem pâine cu 3 lei și 20 de bani..
Pleacă capul și spune...
-Atunci rămâne doar ..laptele..
În acel moment am văzut în ochii lui încă ceva..
Pe Hristos...răstignit ..flămând și însetat..
Am luat o pâine de pe raft și i-am dat-o..
Mi-a mulțumit...si a plecat..
Am rămas cu lacrimile siroindu-mi pe obraz..
Câți Doamne . or fi ca el..?
Câți nu au bani să cumpere o pâine?
Ne trebuie atât de puțin să facem fericit un suflet...si totuși multi trecem nepăsători pe lângă ei...
Trecem nepăsători pe lângă...Hristos..
Totul s-a întâmplat...acum..câteva minute..

sursa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog