marți, 1 septembrie 2020

Rugăciunea unui tată...




Doamne...
Te intreb pe Tine..
De ce bătrânețea... vine..
Cu dureri și cu suspine?

De ce Doamne m-ai lăsat..
Singur pe acest pământ..
Fără cea care o viață..
Mi-a fost sprijin și ursită ..

Iar acum...în toamna rece...
Ai luat-o sus la Tine..
Te intreb...Iisuse Doamne..
Ce va fi de-acum cu mine?

Copilașii-s duși departe..
Au uitat de mine..
N-are cine să mă întrebe..
Tăicuță ...esti bine?

Au uitat cu câtă trudă..
Și cu cât greu i-am crescut...
Au uitat că au un tată..
Singur pe acest pământ.

Dar...eu n-am uitat... Iisuse..
Și te rog...neîncetat..
Să-i veghezi și zi și noapte..
Și adu-i iarăși în sat.

Să-i mai văd măcar o dată..
Si-apoi pot pleca..
Colo sus în veșnicie..
Unde e...perechea mea...

Maria Pintecan..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog