joi, 3 septembrie 2020

Rugăciunea mamei


Copilași din toată lumea ,știți voi cum se roagă mama
Pentru voi în orice seară ? Nu știți ? Sigur !
N-ați luat seama
Cînd ,cu ochii plini de lacrimi ,la icoana Maicii Sfinte ,
Își rostește-n blânde șoapte rugăciunea ei fierbinte .

Uite -așa grăiește dînsa :_ ,,Maică Sfântă Preacurată ,
Vezi-i ce frumos dorm dînșii ?...Ei îmi sînt averea toată .
Pentru ei din greu mă zbucium ,pentru ei trăiesc în lume
Și îndur atât noianul de dureri fără de nume !

I-am culcat și-acum ,spre Tine, viu ca ei să nu mă vază
Și te rog ,Măicuță Sfântă ,să cobori o blândă rază ,
Raza bunătății Tale, pe frumoasele lor plete ,
Ca să n-aibă vise rele și nici pleoapele muiete. 

Și le adu în suflet raiul liniștit al vieții Tale
Și mi-i fă ca-n zori de ziua ,cînd or fi ca să se scoale
Sa-i văd blânzi ,cuminți și veseli ,îndreptând spre mine pașii
Cum îi îndreaptă către Tine ,colo'n cer ,sus îngerașii ! " 

Biblioteca Școlară ,Galați 1926 ,p.42

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog