marți, 17 noiembrie 2020

SĂ NU TE ÎNTRISTEZI




De vei vedea că nu mai pot
Pe umeri crucea să mi-o duc,
...din gură un cuvânt să scot,
Să știi că mult nu mai apuc.

- Copilul meu, tu să ții minte,
Așa-mi spunea și mama mea,
Viața, va merge înainte...
Păstrază ce-i frumos din ea.

De vei vedea că nu țin minte
Dacă ceva rău ai făcut,
Tu să-ți aduci, te rog aminte,
Nicicând eu nu m-am prefăcut.

Când o s-ajungi, o să-ți dai seama
Și o să spui cu mult regret:
,,Câtă dreptate avea mama,
Ce am greșit, nu mai repet!”

De vei vedea că sunt bătrână
Nici ca să merg, eu nu mai pot...
Să-ți faci timp...să mă ții de mână;
Cât voi mai fi, eu te aștept!

Iar de-o să vezi, lumina stinsă,
Să nu te întristezi...(E greu!)
O stea, pe cer va fi aprinsă,
Te va călăuzi...mereu.

A Grosu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog