miercuri, 11 noiembrie 2020

N-am să tac..





N-o să tac ...c-asa vor ...unii..
Am să strig in gura mare..
Hai...trezește-te ...române..
Tu nu vezi că țara...moare..?

Moare țara...,,asfixiata.."
De nemernici si de hoți..
De o mână de golani..
Si de ...mincinoși...

N-o sa tac...ci am să strig..
Să se-auda în morminte..
Ca să vină Ștefan...Țepeș...
Ca unii.... să ia aminte..

Am să strig ca să audă..
Cei plecați peste hotare...
Să se-ntoarca iar acasă...
Fiindcă țara asta...moare..

Am să strig ca să audă..
Bunul Dumnezeu...
Să vină să-i risipească...
Pe hoți și pe farisei..

Și să ducă in pustie...
Pe slugile lui satan..
Pe cei care ne vând țara...
Pe un pumn de bani..

N-am să tac nici când pământul..
Mă va astupa..
Voi striga și din pământ..
,,Asta este țara mea..."

N-am să tac c-asa vor unii...
N-am să tac cât voi trăi...
Țara...mama și credința...
Nu le vând cât eu voi fi...

Maria Pintecan...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog