joi, 2 decembrie 2021

Bravo Gigi Becali‼️

 


În 20 de minute a spus niste lucruri care dau peste cap tot sistemul !

1.Domnul doctor Strainu Cercel mi-a cerut medicamente pentru familia lui si pt anumiți medici, dar în spitale nu vor sa bag pt ca vor doar vaccinuri !

2.Sunteti 3 oameni doar acum în emisiune, Ciutacu, Alis Draghici si Rosca Stănescu care v-ati tratat cu medicamente de la mine !

3.Patriarhul Daniel stiu sigur ca nu s-a vaccinat si doar a fost forțat sa spuna ca s-a vaccinat !

4.Am stabilit cu fostul ministru al sănătății Voiculescu anul trecut sa alimentez toate spitalele cu Arbidol si Ivermectina si nu mai aveam pandemie, dar a doua zi nu a mai răspuns la telefon și mi s-a transmis de unul altul ca nu-mi vor da voie sub nicio forma sa dau medicamente spitalelor !

5.Niciun medic de la clinica mea NU S-A VACCINAT SI NU SE VA VACCINA si nici eu nu ma vaccinez chiar daca mor acum !

‼️Felicitari pentru sinceritate‼️

Via Adrian Șelaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog