marți, 14 decembrie 2021

SINGUR PE LUME

Vă rog, nu cumpărați o floare?
E ultima pe acest an.
E ieftină...și-i de vânzare,
Am rămas fără niciun ban.
Nu are cine să m-ajute
Și, prea mult...nu am învățat.
Nu am o mamă să m-alinte,
Foarte puțin cu ea am stat.
Cine...o mamă, încă are,
Mai poate să copilărească...
Eu mă consider, demult...mare!
(Cine-ar putea să mă oprească?)
Poate-ar fi timpul, să le fac
Și celorlalți o bucurie...
Pe lângă mine, să mai fie...
Chiar de mai ieftin, mă îmbrac.
Atât mai am pe lume, flori!
Cu dragoste, vi le ofer...
Lăsați-mă...fără fiori,
Că le mai cumpărați, eu sper.
✍️ Angelica Grosu
foto, internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog