miercuri, 29 decembrie 2021

SCRISOARE CATRE PARINTELE MEU DUHOVNIC


SCRISOARE CATRE PARINTELE MEU ,DUHOVNIC, IOAN

Adormi tarziu, parintele meu drag, 
Croind la haina mantuirii mele,
 Ce vreau cu vrednicie sa o-mbrac,
 In ziua cand pasi-voi spre 'nviere!

Am fost pierduta-n haul adancului pacat, 
Dar de pe Crucea rastignirii grele, 
Stapanul meu Iisus s-a aplecat, 
Si-a luminat in bezn-a noptii mele!

Si in Lumina Lui m-a asteptat smerit, 
Un chip de inger, paza vietii mele,
 Parinte duhovnic spre mine ai pasit, 
Sa ma inveti sa-nving ispite grele!

Si te-am privit, uimita cand mi-ai spus, 
Ca Domnului i-am dat amar de fiere, 
Pacatul meu pe Cruce iar la pus, 
Si cui i-a fost, si rana, si durerere!

 Ti-a spus Hristos sa-mi faci frumos vesmant,
Sa-mi faci din lacrimi margaritarele, 
Mi-ai fost trimis in dar de Domnul Sfant, 
Ca sa-mi croiesti Vesmantul nuntii mele!
Mi-ai pus in suflet sfant margaritar,

O dragoste ce n-am crezut a fi, 
Ce trece si de-al vietilor, hotar, 
Si merge langa noi in vesnicii.
E dragostea cea Sfanta pentru Cel,

 Ce-L canta heruvimii in tarii,
 Eu vreau sa-mi cosi, 
vesmantul pentru El, 
Cand in Mareata-I, Slava va veni!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog