vineri, 8 aprilie 2022

CU STUPOARE MĂ ÎNTREB...



N-am dat cu mătura şi iar s-a strâns gunoi
Gunoiul... ce-a umplut întraga ţară.
Şi, mă întreb şi, vă întreb pe voi,
Cât vom mai suporta crunta povară?
 
Noi i-am votat iar ei îşi fac averi
Mandatul lor e cum să scoată banul.
Căci, votul nostru i-a făcut boieri.
Ne pleacă azi românii, ni se destramă neamul.
 
Azi, hoţii stau la cârmă şi fură cât poftesc,
Fără ca nimeni să le ceară vamă.
Să nimicim hoţia şi neamul boieresc,
Hai să chemăm poporul şi să le cerem seamă.
 
Căci au făcut atâtea... Ei, ne-au vândut şi ţara!
Şi-au dat-o pe nimica la preţul de doi lei.
Bogata noastră ţară, o pradă cei de-afară;
Dacă-aş putea i-aşi frânge, pe toţi aceşti mişei.
 
Stau, azi, sub cerul liber - bătrâni, copii şi mame,
Ce dorm printre gunoaie, sau, poate... în canal;
Avem şomeri în ţară, cerşind... că mor de foame,
Sau mor bolnavi, că nu au bani pentru spital.
 
Am cam răbdat destul, nu vi se pare?
Cum, azi o ducem zi, de zi, mai greu?
Mă uit la cei ce ne conduc şi cu stupoare,
Mă-ntreb: ,,Când va scăpa de hoţi tot neamul meu?”
 
Georgeta nedelcu - Craiova 29 iunie 2009


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog