miercuri, 21 martie 2012

DILEMA



Am o dilema interesantă
Sa-mi iau nevastă, să-mi iau amantă
Amanta nu mă ia la zor
Dacă fumez în dormitor
Iar dacă vin la dânsa beat
Se bucură, că-s bun la pat
Amanta nu mă face prost
Si nu mă-ntreabă unde-am fost
Si nu face pe aroganta
Deci… avantaj AMANTA!
Nevasta dacă-mi este greu
Sade mereu la capul meu
Si îmi gateste zi de zi
Si are grija de copii
Nevasta este doar a mea
N-o foloseste cine vrea
Si nu face nicicând pe proasta
Deci… avantaj NEVASTA !
Amanta are-un stil complex
Si stie totul despre sex
N-are migrene când o vreau
Si orice-i fac nu zice ”au”
Amanta-i ca si sclava mea
Si orisiunde ies cu ea
Nu face pe interesanta
Deci… avantaj AMANTA!
Nevasta tine banii mei
Si cheltuie putin din ei
Dacă-s bârfit sau înjurat
Imi tine partea imediat
Nevasta-i echilibrul meu
Repară tot ce mai stric eu
WC-ul, usa sau fereastra
Deci… avantaj NEVASTA!
Vai, cât de fericit as fi
O lege nouă de-ar veni
De soată să nu divortez
Dar si amanta s-o păstrez
Sa stau cu ambele femei
Sa jucăm seara … remi-n trei
Dar! Cu două soacre m-ar lua dracu..
Deci avantaj…..BURLACUL !

Un comentariu:

  1. Adevãratele iubiri
    Sunt cele interzise,
    Când mii de lacrimi, de opriri,
    În cale-ti sunt întinse.

    Iubiri trãite pe ascuns,
    De doi numai stiute,
    În lumea lor când ai pãtruns
    Ai buzele cusute.

    Înveti vorbi doar din priviri,
    Cursiv, atât de bine,
    Citind în ochii ei te miri
    Ce scrie pentru tine.

    Esti multumit de un minut
    Petrecut împreunã,
    În el o viatã a-ncãput -
    Noaptea, sub clar de Lunã.

    Asa îti pari nemuritor,
    Cãci vor mai fi minute,
    Stai singur, mistuit de dor,
    Cu buzele cusute.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog