duminică, 3 decembrie 2017

IMPOSIBILA DONATIE




Hai străinule să-ți dau
Tot ce vrei din țara mea,
Scaunul pe care stau
Însă munții nu-i pot da.

Eu te las și poți să iei
Pâine, sare, apă,foc
Munții nu, că sunt ai mei
Și nu am ce pune în loc.

Și nici deal nu-ți dau vreo unul
Sau câmpiile cu ape,
Însă îți dau că tot românul,
Omenie cât încape.

Îți dau tot ce vrei să știi
Din istoriile sfinte
Îți arăt eroii vii
Ce-a în suflet și morminte.

Dar un lucru să nu-mi ceri
Să îți dau vreun colț de țară,
Eu nu vreau să-mi dai averi
Și-apoi să m-alungi afară.

Coltu-acesta-i dar ceresc,
Fără el aș fi străin,
Aici oaspeții-i primesc
Le dau pâine, le dau vin,

ÎNSĂ NICI UN COLȚ DE ȚARA
NU-L POT DA LA VREUN STRĂIN !!

Versuri: Ionel Simota

LA MULTI ANI, ROMANIA!!
LA MULȚI ANI ROMÂNI !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog