miercuri, 13 decembrie 2017

DIALOG TELEFONIC IN VIITORUL APROPIAT:



- Alo! Giovanni pizza-service?
- Nu! noi suntem Google pizza-service!
- Ah scuzați, am greșit numărul.
- Nu ați greșit, noi am cumpărat numărul.
- Ah, atunci aș dori....
- Poate ca de obicei?
- Cunoașteți preferințele mele?
- Conform ultimelor 12 comenzi înregistrate, ați comandat pizza cu roșii, mozarella și salam.
- OK! asta doresc și acum.
- Pot să vă recomand de această dată pizza cu salată , legume și roșii uscate?
- Nu! ....urăsc legumele!
- Dar valoarea colesterolului la dv. este foarte ridicată!
- De unde știți asta?
- Din fișa dv. de sănătate. Avem rezultatele probelor de sânge din ultimii 7 ani.
- OK! Dar eu nu doresc această pizza ! Și de fapt am luat medicamente pentru scăderea colesterolului!
- Nu ați luat permanent medicamentele! Acum 4 luni ați cumpărat o cutie cu 30 pastile la o farmacie online.
- Am mai cumpărat și de la o altă farmacie!
- Dar pe cartea de credit nu figurează nici o plată făcută la o farmacie!
- Am plătit cash!
- Conform contului dv. nu ați scos banii necesari!
- Am și alte surse de bani!
- Aceasta nu reiese din declarația dv. de venituri! Înseamnă ca aveți venituri nedeclarate ! Va trebui să anunțăm fiscul…
- La balamuc cu voi! M-am saturat de Google, Facebook, Tweeter și alții. Am să mă mut pe o insulă fără Internet, fără telefon și unde nu mă poate spiona nimeni!!
- Da, vă înțeleg, dar trebuie să vă reînnoiți pașaportul, căci este expirat de 5 ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog