sâmbătă, 2 decembrie 2017

Vise pe hârtie


Cui îi pasă când pe frunte
Picătura ţi se scurge
Şi-n căderi de gânduri frânte
Perle negre-n negre dunge

Pun cuvintele-ntr-o roată
Şi le-aruncă-n noapte, zău?
Cui îi pasă ce înseamnă
Un cuvânt din gândul tău!

Cât ţi-s ani pe numărate
Câte orele de multe –
Doamne, oare mi se scade
Picătura de pe frunte

Dintr-a judecăţii parte,
Dacă-n viaţa ce-am trăit
Am deschis a lumii carte
Cu nopți albe... şi-am iubit?!

O să-mpart curând la patru
Anotimpuri rest pe-o foaie,
Să-mi iau literi, să-mi iau arcul
Şi să mă întorc doar ploaie,

Ca pirați pe albe vele
Să-ntrupeze din furtună
C-un creion din flori de lună
Poate, visurile mele;

Plec acum, nu plec departe,
Cui îi pasă? Cine știe
Câte foi sunt numărate,
Câte-s vise... pe hârtie...

Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog