luni, 18 decembrie 2017

ANUL CE-A TRECUT.


.



de Preot Sorin Croitoru

Cu mila Domnului Hristos și-a Tatălui Ceresc,
Am petrecut un an frumos și Lor le mulțumesc
Că sănătate am avut cum nici nu meritam,
Căci prea puține am făcut din cele ce puteam..

Și pâine am avut la timp, iar lipsă nu am dus,
Deși puțin I-am mulțumit Părintelui de sus..
Cei dragi ai mei, pe unde sunt, sunt sănătoși și ei;
Să nu ne plângem, că au fost și ani cu mult mai grei!

Și ploaie tot la timp a fost și pace pe pământ,
Căci Tatăl pacea a ținut prin Duhul Său Cel Sfânt.
Iar dacă uneori pe Glob a fost câte-un război,
Durerea și necazul lui nu au ajuns la noi..

Nu ne-au lovit calamități și nici epidemii,
Căci Dumnezeu a vrut să-I fim și sănătoși și vii!
Biserica în slujbe lungi se roagă pentru noi
Și cum se vede, Dumnezeu ne scapă din nevoi..

De-aceea noi Îi mulțumim din inimi de copii,
Că iată, ne-a învrednicit de multe bucurii..
Și-I cerem binecuvântări și-'n anul viitor,
Chiar dacă nu ne-am arătat un exemplar popor..

Cu frunți plecate la pământ, Stăpâne, Te chemăm,
Ca niște fii risipitori, Părinte, Te rugăm:
Să nu ne iei în anul nou nimic din ce-am avut
Și să ne binecuvântezi ca-'n anul ce-a trecut!

amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog