duminică, 29 decembrie 2019

EU N-AM JURAT! ...


   Eu, militar activ sau rezervist,
 Ostas al tarii pana un vecie,
Nu am jurat sa apar traseist,
 Partide sau curente de hartie.

   Eu n-am jurat asa, cu mare zel,
 Sa umplu burta vreunui ciobanas,
Nici sa cobor din munte in rapel,
Sa pasc oile blonde din oras.

   Eu n-am jurat sa apar indecent,
 Judecatori manjiti, fosti condamnati,
Nici sa pazesc un cripto-parlament,
Plin de corupti de hoti si desfranati.

   Eu n-am jurat sa protejez fecunde,
Pupile si pupili de presedinte,
Care la fiecare cinci secunde,
Ma-njura si ma fura si ma minte.

   Eu n-am jurat sa vin acoperit,
De tricolor manjit, intins pe spate,
 Pentru un traficant imbogatit,
Client sau debitor sau «frate».

   Eu n-am jurat sa apar toti „romanii”,
 Cu conturi in cladiri elvetiene,
Care ne sug fanariot, stapanii
Acestei clici eureptiliene.

   Eu n-am jurat deloc sa va las voua,
Prietenii si fratii si vecinii,
Sa fie coplesiti si rupti in doua,
De oameni mai falcosi decat rechinii.

   Eu n-am jurat sa apar nesimtirea,
Coruptia si jaful si hotia,
Nici sa accept eterna umilirea,
 Cenusaresei lumii, Romania.

   Eu n-am jurat nimic din toate astea,
Dar nici c-o sa privesc indiferent,
 Cand va veni sorocul, toata oastea,
 Va spune Romaniei iar „PREZENT!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog