vineri, 6 ianuarie 2023

Iubita mea




Motto:"Iubirea, cel mai mare dar dăruit nouă."

Iubita mea când stau de vorbă cu tine,
Și tu îți fumezi țigara având culoarea focului ce-mi curge prin vine,
Pari a fi o pasăre ce trăind în tine,
Dorește să-și ia zborul de lângă mine.

Când în brate te țin îți simt sufletul
Vibrând ca vântul.
Am să te iubesc până la sfârșitul lumii și dincolo de ea.
Privește cum mă rog pentru iubita mea.

Dar ea nu merită să fie tristă lângă mine
Oricât aș iubi-o, vezi bine.
Oh, tu cel Rău, cel ce pe ea o dorește,
Cel ce te întoarce de la Bunul Dumnezeu ce ne ocrotește,
Oh, tu cel Rău, lasă-mi-o să nu mă părăsească,
Să-i mai simt ființa omenească!

Iubito el este cel ce mi-a arătat cât de încântător și îmbătător este sufletul tău,
Pentru a mă împiedica să privesc către cerul nostru mereu.
El este cel ce mă împiedică să-ți aud inima chitară,
Dorind ca în sufletul meu iarna să apară.

El îmi spune: Este a mea,
Uit-o și nu mai spera,
Teme-te că ți-o voi lua
Și nu o vei mai vedea,
Acolo, la ușa grădinii din inima ta.

Frumoasa mea, sufletul meu este devastat
Și nicicând nu am mai visat că noi împreună am stat.
Eu nu voi pleca de lângă tine
Chiar dacă tu îmi vei spune
Că mă vei părăsi abandonandu-mă
Și solitar lăsându-mă.

Oh, dulci flori de iasomie,
Veți muri și voi, lăsându-mi parfumul ei mie,
Atunci când ea
Va pleca cu inima mea.

Frumoasa mea te voi iubi în sunet de chitare,
Cele ce-mi vor aminti că ne-am iubit atât de tare,
Și voi ști că sufletele noastre se vor despărți, acolo, la marginea lumii, dincolo de zare,
Unde tu ai găsit o plăcere care să-ți fie salvare,
Lăsându-mă în abandonare.

Iubito, tu ești eu
Și eu nu mai sunt eu.

Phy

Nesselwang, 06.01.2023, ora 19,30÷19,45


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog