miercuri, 8 martie 2023

De ziua ta, mămico


                       

Tati mi-a șoptit, mămică:
Astăzi este ziua ta
Și, deși–s atât de mică,
Tare-aș vrea să-ți dau ceva!

Ce să-ți dau…… o jucărie?
Să îți dau păpușa mea!
Însă tu mi-ai dat-o mie,
Și-apoi, ce să faci cu ea?

Să îți fac o prăjitură?
N-am făcut în viața mea…
Nu va fi așa de bună,
Cum le faci cu mâna ta…

Și mai este o problemă:
Prăjitura nu e joc!
Trebuie făcută cremă,
Ce să caut eu la foc?

Să-ți aduc flori, din grădină?
Dar mă cerți, n-aș îndrăzni,
Nu e faptă prea creștină,
Fiindcă rupte – vor muri.

Dar, apleacă-te mai bine,
La ureche să-ți șoptesc
Ce însemni tu, pentru mine:
Mămicuțo, te iubesc!

Pr. Turcu Laur



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog