vineri, 11 octombrie 2024

LA RACLĂ




de Preot Sorin Croitoru
 
La racla Sfintei Parascheva
E coadă-n fiecare zi.
Așteaptă lumea răbdătoare
Șoptind în taină mici tropare,

Sperând că ea le va primi.
E tare-ngândurată lumea,
Căci viața e atât de grea..
Dar poate astăzi rugăciunea

Va coborî din cer minunea,
De-aceea au venit la ea.
Căci Sfânta mare har mai are,
Fiind mireasa lui Hristos..

De-o chemi cu inimă umilă,
Îndată simți a Sfintei milă,
Oricât ai fi de păcătos!
Să-ți sprijini fruntea ta pe raclă

Și să îi spui al tău amar,
Iar de ești tare în credință
Când îi șoptești a ta dorință,
Tu vei primi al Sfintei har!

Spuneți-mi, cine a rugat-o
Și ajutor nu a primit?
Iar de s-o fi-ntâmplat vreodată,
Dorința n-o fi fost curată,

Ori sufletul n-a fost smerit..
O, Cuvioasă Parascheva,
Cu moaștele departe-mi ești,
Dar știu că n-ai uitat de mine,

Căci rugăciunea către tine
Și din icoane mi-o primești!
Nu te uităm nici noi, fecioară,
Oriunde-n lume ne-am afla:

Pierduți prin țări străine triste,
Te vom cinsti în acatiste,
Privind cu dor icoana ta!
amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog