luni, 5 noiembrie 2012

Ce te invata nevasta...




Nevasta te invata despre fericire: sa te duci la ma-ta! Sigur se bucura cand te vede.

Nevasta te invata despre nudism: plec de aici si te las in curu’ gol.

Nevasta te invata despre nulitate: tu fara mine esti un nimeni.

Nevasta te invata despre procreere: eu te-am facut… barbat.

Nevasta te invata despre mobilitate: ce-ti fug ochii dupa curu’ lu’ aia.

Nevasta te invata despre otet: ce acra poate fi ma-ta!

Nevasta te invata despre juramant: zi, sa mori tu, ca n-ai baut nimic?

Nevasta te invata despre munca in exces: cam multe sedinte peste program ai tu…

Nevasta te invata despre transformare: cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca porcu’...

Nevasta te invata despre ratiune: cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi.

Nevasta te invata despre dictie: vorbesti exact ca ma-ta.

Nevasta te invata despre sarbatori: vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog