vineri, 23 noiembrie 2012

CUM POTI AVEA O BATRANETE FERICITA




O batranete frumoasa poti avea atunci cand iti cresti nepoteii dragi , te bucuri la fiecare cuvant al lor, cand fac primii pasi , cand te joci cu ei, parca uiti ce varsta ai, esti mai vesel, razi ...simti ca esti fericit.
Ai o batranete frumoasa si  esti linistit si fericit cand iti ingrijesti parintii cu drag...atat cat ei mai traiesc, tu esti tot copil...Mama mea are 90 de ani si pentru ea santem tot copii...desi eu am nepoti si peste putin timp o sa am si stranepoti pentru ca nepotica mea cea mare are peste 20 de ani...
Eu nu ma simt batrana , desi am o varsta, ma simt foarte bine in compania copiilor, iubesc animalele, florile si tot ce este frumos.
Duminica si la sarbatori merg la biserica , fac plimbari prin oras, merg des la copii...fac bine atat cat pot, niciodata nu am facut rau nimanui intentionat , poate din gresala ,dar si atunci cand mi-am dat seama de gresala mi-am cerut iertare...nu mie greu sa imi cer iertare, sa dau sfaturi bune, sa ajut atat cat pot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog