miercuri, 7 noiembrie 2012

Daca mi-as putea creste copiii din nou…


Exista o vorba din batrani… cu mintea omului de pe urma. Facem anumite lucruri, bune sau rele, si-apoi ne gandim cum ar fi fost daca am fi actionat in alt fel. Iar cand vorbim despre cresterea si educarea copiilor, cu siguranta au fost momente cand ne-am intrebat ce-ar fi fost daca am fi actionat altfel, daca am fi stiut atunci, ce stim acum. Iata un excelent eseu semnat de Diana Loomis, scriitoare, coach si speaker, care poate trezi in noi dorinta de a fi mai buni, mai intelegatori cu toti ceilalti, dar mai ales cu copiii nostri.

Daca mi-as putea creste copiii din nou…
As arata cu degetul mai putin si l-as folosi la pitura mai des.
I-as corecta mai putin si m-as conecta cu ei mai mult.
M-as uita mai putin la ceas si as privi la ei mai mult.
Mi-ar pasa mai putin sa stiu, si as vrea sa stiu mai mult sa-mi pese.
As face mai multe drumetii si as inalta mai multe zmee.
N-as mai face pe serioasa, ci m-as juca mai serios.

As alerga mai mult pe camp si as admira mai multe stele.
I-as imbratisa mai des si i-as impinge de la spate mai putin.
As fi mai putin ferma, dar i-as incuraja mai ferm.
Le-as construi intai respectul de sine si apoi o casa.
I-as invata mai putin dragostea pentru putere si le-as spune mai multe despre puterea dragostei.

Tu ce ai schimba la modul in care ai interactionat cu copilul tau?

http://sfatulparintilor.ro/familie-parinti/ins...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog