marți, 13 noiembrie 2012

DE CE AR TREBUI SA MERG LA VOT?



- ca sa-i votez din nou  pe ciocoi!
- pentru ca am o datorie fata de cineva care mi-a dat mici si bere!
- pentru ca sunt prea multe locuri de munca!
- pentru ca sunt prea putine taxe si biruri!
- pentru ca salariile si pensiile sunt prea mari si mai trebuiesc reduse!
- pentru ca mai sunt cateva fabrici de dat la fier vechi si de incasat niste spagi!
- pentru ca tara merge intr-o directie buna!
- pentru ca Rosia Montana, Centrala Atomica, cuprul etc sunt inca ale romanilor! Nu-i bine, trebuiesc date!
- pentru ca ungurii n-au luat inca Transilvania! Ce ne trebuie noua Transilvania!? La unguri cu ea!
- pentru ca terenurile agricole nu le-au cumparat inca strainii pe toate;
- pentru ca inca regele nu a primit toate proprietatile!
- pentru ca trebuie sa traiasca din banii mei si din munca mea si ciocoii din UE nu numai din Romania, saracii de ei!
- pentru ca se construieste prea mult in Romania, fiecare are casa lui chiar doua trei, toti avem masini si avem bani de nu stim ce sa mai facem cu ei!
- pentru ca benzina e foarte ieftina si ar mai trebui scumpita;
Si cu noi cum ramane?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog