sâmbătă, 18 mai 2013

DATORII SI DUPA MOARTE



"O doamnă în vârstă a murit în ianuarie, dar BCR a continuat să o taxeze pentru lunile februarie şi martie cu taxele de administrare pentru cardul său de credit, la care a adaugat taxe de întarziere şi alte comisioane lunare. Balanţa contului a ajuns astfel de la 0 la aproape 60 lei. Nepotul răposatei sună la bancă, să rezolve problema:
Nepotul: V-am sunat să vă spun că bunica mea a murit în ianuarie.
BCR: Contul nu a fost închis, iar taxele de întarziere şi comisioane se aplică în continuare.
Nepotul: Poate ar trebui să trimeţi contul către recuperare.
BCR : Deja am făcut acest lucru, de vreme ce au trecut două luni.
Nepotul: Ce vor face cei de acolo când vor afla că este moartă?
BCR: Vor raporta contul diviziei fraude sau către biroul de credit, sau poate ambele lucruri.
Nepotul: Credeţi că Dumnezeu se va supăra pe bunica?
BCR : Pardon?!!!
Nepotul: Aţi înţeles ce v-am spus eu, partea cu faptul că a murit?
BCR : Domnule, trebuie sa vorbiţi cu supervizorul meu.
Supervizorul preia discuţia cu clientul :
Nepotul : V-am sunat să vă spun că a murit în ianuarie.
BCR : Contul nu a fost închis şi taxele de întarziere şi comisioane se aplică în continuare.
Neputul: Vreţi să spuneţi că veţi recupera banii din proprietaţile ei?
BCR: Sunteţi avocatul ei?
Nepotul : Nu, nepotul.
Le dă datele de contact ale avocatului.
BCR: Puteţi să ne trimiteţi un fax cu certificatul ei de deces?
Nepotul : Da.
După ce ii trimite faxul:
BCR : Sistemul nostru nu este setat pentru această situatie, moartea. Nu ştiu cu ce pot să vă ajut mai mult.
Nepotul : Dacă reuşiţi să rezolvaţi situaţia ar fi perfect. Dacă nu, puteţi continua sa o taxaţi. Nu cred că o mai deranjează.
BCR : Taxele de întârziere şi comisioane vor continua să se aplice.
Nepotul: Vreţi noua ei adresă la care să trimiteţi facturile?
BCR Ne-ar ajuta.
Nepotul : Cimitirul Sf. Vineri, Alea 29, lotul nr. 69."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog