joi, 8 august 2019

TREI INVATATURI de la SFANTUL PARINTE ARSENIE BOCA

                                                                                 

                               
   Bucuria mea, mari pacate facem cand clevetim sau judecam pe cineva.

La Sfantul Parinte Arsenie Boca a venit o crestin ortodoxa si l-a intrebat: “Parinte Arsenie Boca, daca eu imi marturisesc pacatele, iar parintele meu duhovnic doarme, imi mai iarta Dumnezeu pacatele?”

Desigur ca ar fi putut sa-l judece, sa zica orice despre acel duhovnic, dar, iata ce raspuns minunat i-a dat: “MA, VOI IL OBOSITI PE PARINTE, IAR DUMNEZEU IL ODIHNESTE!”. 

A raspuns ca un Sfant! Tot Sfantul Parinte a mai zis: “Ma, sa puneti si voi in pahar vin, de doua degete si restul apa!” 

Mare dreptate are, fiindca, si Dumnezeu ne indeamna la fel: “De acum nu bea numai apa, foloseste PUTIN VIN pentru stomacul tau si pentru desele tale slabiciuni” (Timotei 5:23). 

Toti cei care au baut peste masura si-au distrus ficatul si au murit demult

. Si a mai zis Sfantul: “Ma, daca or sa va prigoneasca pentru credinta crestin ortodoxa, sa rabdati si voi primul pumn, ca restul durerilor vi le ia Dumnezeu!”.

   🙏 Sfinte Parinte, Arsenie Boca, fiindca ai indrazneala catre Dumnezeu, roaga-te si pentru noi pacatosii, acum, in ceasul mortii si in ceasul judecatii noastre. Amin si Aliluia!

                                                                                                                                     Preot Ioan .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog