miercuri, 7 august 2019

UNTOLD-UL și INVIEREA




poze : sursa net
(comparație strict personală)

“Am observat că anul ăsta, noi, fanaticii religioși nu am prea lovit în UNTOLD, așa că, om aspru cum sunt m-am gandit pentru voi toți să vă dau motive de critică printr-o comparatie facuta cu suflet.

1. Curios cum putem sta 7 ore să ne zbenguim în fața scenei, pe ploaie și vânt, în picioare, nemancati, de dragul lui Armin la UNTOLD, dar în noaptea de ÎNVIERE stăm acasă că e prea mult să stai în rugăciune 3 ore, loc având chiar să șezi (în strană).

2. Curios cum putem da 200 € pe un bilet cu fullpass la UNTOLD, dar cand vine vorba de contribuția la Biserică pe an, fie ea și maxim 100 de lei de persoană, strambam din dinți și acuzam că popii iar ne cer bani.

3. Curios cum putem să ne luam liber de la servici, să găsim cazare lângă Cluj pe 4 zile la preturi exorbitante pentru 3 zile de UNTOLD, iar la Biserica din cartier sau din sat, de INVIERE, nici macar in primele 2 zile -libere de la stat- nu participăm la rugăciune.

4. Curios cum la UNTOLD ne pregatim de 1-2 luni cu haine, modeling si machiaj, dar pentru Hristos, la ÎNVIERE nu ne sinchisim nici macar sa participăm , de cum să ne împărtășim.

5. Curios cum UNTOLDUL care înseamnă "Nespusul" , Nemaiauzitul, reprezintă o bucurie lumească ce tine 4 zile cu băutura, mancare, curvie și droguri, iar cele 3 zile ale ÎNVIERII, sunt de fapt o reminescență a unei serbări de epocă străveche, pentru care nu putem participa nici macar doar cu trupul, ce să mai zic de suflet și cuminecare ,pentru că ne prea obosește și nu ne oferă o bucurie "de nespus"

6. Bucuria UNTOLDULUI a durat 4 zile. Bucuria lui Hristos de pe Tabor rămâne veșnică, căci e bucuria aflării păcii și luminii, a iubirii care nu te oboseste ci te insetosează zilnic iar cel mult, poti răsplăti cu smerenie și mulțumire.

7. Curios cum putem urla din toți rărunchi 4 zile dar 1 zi, in VINEREA MARE, nu suntem în stare 2 ore să ne adunăm să cântăm Prohodul Domnului Hristos.

8. Curios cum atunci când preotul face colecte de Sfintele Pasti pentru cadouri la copii si ajutorarea oamenilor nevoiași, noi facem gălăgie că iar îi trebuie bani la popa, dar pentru UNTOLD ne rezervam bilete de pe un an pe altul să știm sigur că stam în primul rând.

9. Curios cum de seara, nu mergem 4 zile din 15 ,la Paraclis în Postul Adormirii Maicii Domnului, ce să mai zic de post si spovedanie, dar nu lipsim nici o zi întreagă de la UNTOLD FESTIVAL care a fost pus, culmea ,in perioada postului.

Lista poate continua, eu în toată asprimea mea concluzionez cu atât: după alegerile voastre să nu mai fiți frustrați cand primiți cate-o palmă divină și să întrebați aiurea " De ce Doamne?".

Si acum fi sincer: dupa toată zbenguiala, urlatul, nemancarea, drogurile, băutura si curvia, simti pacea în suflet? Simti lumina? Simti o bucurie de nespus?

„Ne-am căptușit cu modele false, modelul omului care reușește ușor, care se descurcă, care știe să facă bani. Ne-am pierdut moralitatea, manierele și educația. Am uitat să ne mai îmbrăcăm frumos, să ne mai purtăm elegant. Am pierdut, nu burghezia materială, ci noblețea spirituală”.


Bucuria mea, sa luam aminte la cuvintele marelui muzician George Enescu: “Trăim astăzi într-un mediu semi-cultural și parvenit, impulsiv și brutal. Suntem foarte departe de ceea ce am fost cândva!”
                                                                                                             🙏 Dumnezeu sa ne ierte pe toti!
                                                                                                                                      Preot Ioan 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog