marți, 30 noiembrie 2021

LASĂ-NE DOAMNE...

 


Dorin Dumitriu

Şi zilele care-mi rămân
Tu Doamne, fă-mi-le uşoare,
Lasă-mi mândria de a fi român
Şi satul Doamne, care parcă moare !

Mai lasă-n capătul de drum
Casa cea veche unde-am stat,
Să văd pe coşuri ieşind fum
Şi mulți copii ce pleacă la urat !

Mai lasă-i Doamne pe bătrâni
Că s-au zbătut să-şi crească pruncii,
Şi te-aş ruga să-i mai aduni
La o povarnă la făcutul țuicii !

Lasă-mi ceva din ce a fost
Să amintească țara mea şi neamul,
Că parcă astăzi nu mai are rost
Să îți ridici în curte steagul !

Şi adu Doamne înapoi toți fii
Ce au plecat pe rând din țara lor,
Că au rămas bătrânii şi copii
Ce plâng în urma lor de dor !

Şi-n ziua sfântă a unirii
Să strângi din lume toți românii,
Că-s rătăciți prin colțurile lumii
Şi prea amar i-au umilit străinii !

autor.
Dorin Dumitriu..
Sursa foto Cirdan Simi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog