marți, 9 noiembrie 2021

... NIMENI, NICIODATA, NU NE-A DAT CEVA PE GRATIS! ...



Parintele Ioan Istrati:
“Ma suna o ruda, un individ scortos, la costum si in pat, tuns proaspat mereu, cu pantofii de lac impecabili.
- Bai, voi sunteti cei din urma din Europa la v.ac.cinare. Chiar credeti ca toti europenii sunt tampiti, si voi destepti?
- Frate, nu credem ca cineva este tampit. Dar stai sa-ti explic.
Noi am stat la coada trei zile la butelii.
Noi ne-am inghesuit la paine.
Noi am mancat pe cartela manjita cu creionul de o vanzatoare ciufuta.
Noi am gasit carne cand magazinul era gol.
Noi am dat spaga la medic, asistente, femei de serviciu.
Noi am impins masina pe zapada, n-aveam depanare.
Noi am facut cafeaua la ibric, espresor credeam ca e un ziar.
Noi am avut peste pe tv-eu, miaunel, rumburak.
Noi am facut Cruce cu limba.
Noi am spus bancuri cu Ceasca, am ascultat Europa libera.
Noi am supravietuit. Si stim ce este aceea dictatura. Am recunoscut-o. Am vazut ce inseamna securitate, bestii, militieni, girofar, manifestatii. Si vedem acum ca se intoarce sub pretextul sanitar aberant.
Noi am trait cu turte de faina, in timp ce tineretul tamp de azi se smiorcaie la felurile de cafea.
Noi stim cat de had este sistemul.
Si mai stim ceva esential si devastator: CA NIMENI NICIODATA NU NE-A DAT CEVA PE GRATIS, DECAT MOARTE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog