vineri, 5 noiembrie 2021

CALEA CEA MAI BUNĂ


(în stil eminescian)
de Preot Sorin Croitoru

Și dacă oamenii nu vor
Să creadă-n veșnicie,
Aceasta e problema lor,
De ei ce-mi pasă mie?..

Ei vor un rai aici și-acum,
Eu cred în nemurire
Și merg pe-al crucii mele drum
Spre-o altă fericire..

Creștin am fost de când mă știu
Și sunt și voi rămâne..
Dușman mereu eu o să fiu
Ideilor păgâne!

Și dacă oamenii nu vor
Lumina să-i pătrundă,
Aceasta e problema lor
Și ei o să răspundă..

Eu știu că Domnul meu Iisus
E Calea cea mai bună,
Iar cei ce altceva au spus,
De-acum să nu mai spună!

Eu cred în fericirea mea
În viața care vine
Și știu că multă voi avea,
Credința de-mi voi ține!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog