duminică, 28 noiembrie 2021

TEZAURUL MEU


de Preot Sorin Croitoru

Am fost numit "rasist" că-mi apăr neamul meu,
"Fanatic".. nu mai spun, căci cred în Dumnezeu,
Dar eu în viața asta atât tezaur am:
Un Domn și o credință, o Țară și un neam!

Ce simplu-i să te lepezi de-un Domn ce nu-L cunoști
Când n-ai păstrat credința, luptând cu zeci de oști,
Cum au făcut strămoșii ca astăzi tu să ai
Credința-n Înviere și-n colțul tău de Rai..

Ușor e să te lepezi de neamul tău, la fel,
Când fără nici un merit te-ai "pomenit" în el,
Dar câți eroi murit-au în chip mucenicesc
Ca să existe neamul și graiul românesc..

La fel și țara noastră cu munți și codri deși,
Tu poartă-ți-o în suflet, chiar de o lași și ieși,
Căci fără Țara Mamă, plecând printre străini
Ești doar un pom ce plânge, lipsit de rădăcini!




Mi-e dor de România, mi-e dor de lerui ler,
De dangătul de clopot, de-al țării mele cer,
Mi-e dor de apa-i vie, de codrii ei umbroși,
De glia ei cea plină de oase de strămoși.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog