vineri, 25 ianuarie 2013

As vrea sa fiu picatura ce umple paharul






As vrea sa fiu refrenul ce il fredonezi cand razi
Sa fiu culoarea ochilor tai cei blanzi
As vrea sa fiu un fulg, sa ma topesc pe tine
As vrea sa fiu rabdare, si tu sa te joci cu mine
As vrea sa fiu ploaie de vara, si in iarna soare
Sa fiu acela-n care iti gasesti alinare.
As vrea sa fiu o intrebare, tu sa ma raspunzi
As vrea sa fiu si adevarul de care te-ascunzi
As vrea sa fiu caldura, sa-ti simt trupul rece
Sa fiu si vantul serii ce prin par iti trece
As vrea sa fiu si inceputul fiecarui pas
As vrea sa fiu minutele ce le numeri pe ceas
As vrea sa fiu un parfum, sa pot muri pe tine
Sa fiu si umbra ce apare-atunci cand noaptea vine
As vrea sa fiu o perna si sa ma strangi la piept
As vrea sa fiu o patura, si-n pat sa te astept
As vrea sa fiu cosmarul tau, sa ma transform in vis
Sa fiu cel de la inceput, asa cum ti-am promis
As vrea sa fiu si un oracol sa imi prevad soarta
As vrea sa fiu numai tacere sa imi auzi soapta
As vrea sa fiu si un martir, tu sa fii tara mea
Sa fiu si cel pe care nu il vei putea uita.
As vrea sa fiu medalionul ce il porti la gat
As vrea sa fiu oglinda ta, si sa te vad razand
As vrea sa fiu o carte si sa ma rasfoiesti cu drag
Sa fiu si cadoul ce tot timpul ti-e pe plac
As vrea sa fiu o datorie, sa ma ceri cu dobanda
As vrea sa fiu sansa ta mare, si sorti de izbanda
As vrea sa fiu un visator, sa traiesc din iluzii
Sa fiu cel ofera tot, iar tu sa tragi concluzii
As vrea sa fiu doar adevarul, si tu sa ma descoperi
As vrea sa fiu si tot trecutul ce tu il acoperi
As vrea sa fiu si rasarit, sa te trezesti cu mine
Sa fiu si soarele ce se ascunde-n zilele senine
As vrea sa fiu un labirint, tu sa il deslusesti
As vrea sa fiu nevinovat, sa-mi spui ca ma iubesti
As vrea sa fiu castigator si sa am un atu
Sa fiu toate intr-unu´ si apoi sa fiu doar tu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog