vineri, 4 ianuarie 2013

SCRISOARE IUBITEI DIN ETER...



SCRISOARE IUBITEI DIN ETER..

Am venit că dor m-aduce
Şi mereu te-am aşteptat
Necrezând că m-ai uitat
De speranţe îmbătat
Doar cu gandu-n tresărire
Când îmi ieşi ca năzărire
Visul să te-apuce

Vorba-mi este mângâierea
Cum mereu a fost să fie
Între noi prietenie
Învelind în poezie
Nostalgii din nopţi trecute
Bucurii neîncepute
Dulci precum e mierea

Tu, ce-mi eşti acum iubită,
Printr-a nopţilor visare
În aproape depărtare
Ne-am făcut sfidând hotare
Printre gânduri necăjite
Punând clipe fericite
Fără obligare...

Doar simţirea visătoare
Uneori ne -a pus aripe
Doru-n suflet să ne ţipe
Vrând a fericirii clipe
Şi-am trezit în noi putere
Să ştim altele a cere
Clipe 'nălţătoare

Mi-ai lipsit, poate-ţi dai seama
Tu la fel simţind că mine
Parc' -aud cum vorba-ţi vine
Cu a mea să se închine
La acelaşi cer cu stele
Când şi luna-i printre ele
Clipei care vine..

Clipei ce mult aşteptată
Iar şi-o curge bucuria
Între noi prietenia
Respectul şi omenia
Să ne suie-'ncet în fire
Răscolindu-ne iubire
Cum ne-o vrea simţirea

Sufletul în luminare
Să plutească -n căi sperate
Doar simţirii să-i arate
Ce-ar voi şi nu se poate
Ceea ce nu ştim adică
Când dorinţa ne ridică
Intru' slava-i mare...

Prezenţa-i doar bucuria
Ce se zbate -n frământare
Peste inima ce-i mare
S-o aline dac-o doare
Cu un gând măcar,... ce-ajunge
Ca balsamul care unge..
Firea visătoare...!

ANDREI BOTOŞANU

17 noe.2011
Bucureşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog