vineri, 4 ianuarie 2013

DE ADIO !..LUI SERGIU NICOLAESCU


O stea lucind azi a apus
Plecând spre Cer din scena vieţii
Chemat de Dumnezeu s-a dus
Sunându-i ceasul dimineţii

Când timpu-n loc i s-a oprit
Deşi voind să mai rămână
Eternă floare -a înflorit
Ce peste viaţa e stăpână

E floarea unică ce vine
În ceasul morţii de la soartă
Când fibra vieţii se mai ţine
Firav peste fiinţă moartă

S-a dus lăsând tot ce-a avut
Să-şi doarm-a veacului odihnă
Nemaiputând tot ce-a mai vrut
Să lase pentru noi spre tihnă

Actor a fost desăvârşit
Când rolul şi l-a regizat
Pelicula ce-a îndrăgit
Azi pentru el s-a terminat

Dar ne-a lăsat un lung metraj
De filme bune, îndrăgite
Şi vorbe ce prin mult curaj
Pe multe buze sunt rostite

Chiar de copii ce l-au iubit
Sunt spuse fraze -n dedicare
Nu am nimic, m-au ciuruit "
Ori, viaţă bună, comisare "!

Rămâi simbol să dăinuieşti
Un, ,,monstru sacru" împăcat
Naţiunii tale Româneşti
Şi lumii-ntregi prin ce-ai lăsat

Ce-aş mai putea a spune eu
Cuprins de aprigă tristeţe
Nu judec, că nu-s Dumnezeu
Şi nici a da, nu pot poveţe

Doar rugăciunea mi-o rostesc
Să-ţi dea la suflet liniştire
Către Stăpânul Cel Ceresc
Că-i obicei necrestinesc
Să-ţi ard'-a trupului murire

Din mila Lui să fii iertat
Că numai El poate că ştie
Ce-ai vrut într-adevăr să-ţi fie
Cu suflet împăcat

Din partea mea un ultim gând
Că te-am iubit prin ce-ai făcut
Iar despărţirea m-a durut
În sufletu-mi plângând

Şi toţi acei ce te-au iubit
Te-or ţine minte-n gândul lor
Precum pe-o stea ce-a strălucit
Pe cer nemuritor..

ADIO.. geniu al filmului Românesc
Care ai fost şi rămâi - SERGIU NICOLAESCU -

Cu gând pios şi durere în suflet!
ANDREI BOTOŞANU

SURSA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog