joi, 3 ianuarie 2013

GLASUL PRIETENIEI - GLASUL IUBIRII





Acum că eşti plecată-n vis
Şi gândul tău mi-ai arătat
Pe-al meu ţi-l las aicea scris
Să crezi în vis adevărat

Când vrei căldură , să-mi citeşti
Tot ce-ţi las scris e pentru tine...
Şi dacă-n flăcări te topeşti
Îţi scriu alt vers, să-ţi fie bine

Că important e să-l găseşti
Când inima e în dogoare
De el puţin să te-ndrăgesti
Şi vei simţi plăcut răcoare

Dar singură n-am să te las
Decât în clipa-ţi de tăcere
Dar şi atunci, să-mi auzi glas
Dacă te tângui în durere

Că vei sări din negru gând
Ori de e zi ori dacă-i noapte
Când vei simţi că tremurând,
Fac auzite blănde-mi şoapte

Ce vin spre tine -n ceas târziu
Să-ţi dea dorita alinare
Prieten ce-ai dorit să-ţi fiu
Să-ţi fiu, când vrei.. de ajutare

Şi dac'-ar fi să ne-ndrăgim
Nici tu nici eu nu avem vină
Numai dorinţe să-'mplinim,
Când inima ne vrea lumină

Să-i dăm o rază, când ne-o cere
Şi-şi vrea obolul împlinirii
Că numai clipa de plăcere
Se duce-n tainiţa simţirii........

Autor;
ANDREI BOTOŞANU
sursa
http://ro.netlog.com/andreybotosanul/blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog