duminică, 6 ianuarie 2013

Sunt atat de singura



Sunt atat de singura,
Incat viata mi s-a oprit in loc.
Uneori sta intr-o zi agatata
Si nu vrea sa se miste deloc.

Gandurile se-aduna gramada,
Acolo se-aduna, se-aduna, ma ating,
Ma ranesc, ma intristeaza,
Imi iau toata vlaga, ma sting.

Sunt atat de trista
Incat daca merg pe-o alee,
Pasii singuri se numara
Si corpul imi curge alene.

Nu vad oameni, nici locuri nu vad.
Nu aud strigate sau cantece.
Corpul meu se-agata incet
Intr-o ciudata si straina lume.

Am cazut si cad fara-ncetare
Intr-o groapa ce se lasa-adanca.
Si caut, ma uit in jur poate apare,
O mana care ma ridica.

Iar lacrimi curg in mine,
Se-aduna suvoi dupa suvoi.
Te-astept si ma gandesc la tine,
Ce s-a intamplat cu noi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog