vineri, 4 ianuarie 2013

MIEZ DE NOAPTE



Toate -n somn spre liniştire
Îşi parcurg blânda chemare
Numai eu plin de iubire
Mă aşez în aşteptare

Poate vii ca într-o doară
Bănuind a mea chemare
Miezul nopţii când coboară
Altă zi să o măsoare

Nimeni taina sa n-o ştie
Vestea neputând s-o spună
Martori păsări să ne fie
Şi din cer, măiastra luna

Aşa Eminescu spuse
Mai demult de zâna lui
Peste vremile apuse
Încerc eu dacă el nu-i..

Să-mi dezlantuiesc vorbirea
Scriind rime către voi
Aducând iarăşi iubirea
Din surghiunu-i înapoi

Versul alb nu poate spune
Tot ce firi -i trebuieşte
Necăjindu-se a pune
Ce prin vorbe doar simţeşte

Eu torn inimii balsamul
Ce-l aşteaptă chinuită
Cum pădurea-şi creşte ramul
Spre-a fi iarăşi înverzită

A mea zâna-i actuală
Şi-o simţesc cum vine-n noapte
Când din somnu-mi lin mă scoală
Sprea-i schimba dorinţă-n fapte

O simţesc ca pe-o plutire
Dănţuind peste natură
Cu dovada-i de iubire
Care inima îmi fură.

Este dulcea primăvară
Ce pe toate le învie
Şi prin inimi foc şi pară
Pune iarăşi să ne fie...!

Noaptea-i timpul ce visarea
Umbla dusă-n voia ei
Purtând pacea şi tihnirea
Daca-n minte-ţi pui şi i-o vrei

Dar şi visul catre-o noapte
Ce-o doreşti a fi visare
Cu iubirea cursă-n şoapte
E dorita împăcare...

Dacă-i martoră şi luna
Este tot ce-ai vrea să fie
Valuri dulci stârnind furtuna
Şi alin ce-astepti să-ţi vie
.
ANDREI BOTOŞANU


SURSA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog