miercuri, 28 decembrie 2022

Moș Gerilă fii iar bun




....Mioara Lobodă
 
Moș Gerilă fii iar bun
Și mai vino de Crăciun,
În desaga ta din spate
Nu vreau să-mi aduci de toate.

Să nu-mi aduci jucării
Nu le mai plac la copii,
Câte-un Aifon sau tabletă
La bătrâni o bicicletă.

La sărmani, o baniță de mălai
La bogați câte-o casă în Dubai,
Iar la cei ce ne conduc
Câte frunze-s într-un nuc.

Ca și lui ,toamna vieții să le fie
Dezgolită și mânați în pribegie,
Să mănânce pâine amară
Ca vlăstarii plecați din această țară.
 
Sau să-i duci iarna în munții
Să-i vadă că-s dezgoliți,
Noaptea-n ger să stea afară
La Austrieci să ceară,

Câte-un brad în loc să pună
Un acoperiș sub lună,
Să le fie-n iarna grea
Când zăpada o cădea.

Moș Gerilă aș mai vrea
Că demult în lampa mea,
Petrolul lăsat de-ai mei
L-au furat niște mișei,

Și pe tot mi l-au vândut
La Austrieci demult,
Dă-mi cât intra-n călimară
Că-i și frig și beznă afară.

Moș Gerilă fii iar bun
Să ne aduci ce Crăciun,
Oameni buni cu drag de țară
Să nu ne-o mai vândă afară
 
20 Decembrie 2O22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog