marți, 13 decembrie 2022

'Neața bună...



Neața bună..V-ati trezit?
Ia...priviți la mine..
Mă apuc de frământat..
În curând Crăciunul ...vine...

Geaba dorm pân ' la amiază..
Când este atâta treabă..
M-am trezit de dimineață..
Tre ' să merg și la piață..

Pân' dospește aluatul..
Iute...iute imi fac patul..
Apoi fuga la piață..
Să cumpăr varză și-o rață..

Sunt atatea de făcut..
Este multă treabă...
Să sparg nuca...să adun..
Și de prin ogradă..

Așa că...vă las acuma..
În grija Lui Dumnezeu...
S-aveți spor întotdeauna...
Și să știți că nu e greu..

Dacă faci o sfântă cruce..
Si zici și un ,,Doamne ajută "..
Prinzi curaj și prinzi putere..
Si faci treabă tare multă...

Gata...vorba e prea multă..
Și e...sărăcie...
Imi spunea bunicul odată...
Deci ...la treaba măi..Ilie!

Maria Pintican...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog