marți, 6 decembrie 2022

Dorință într-o gheată...




"Să nu te sperii, Moşule, prea tare
Când vei veni la uşa mea, tiptil!
Chiar dacă ghetele au număr mare,
Să ştii că eu, în suflet, sunt copil.

În mine, încă, se mai bucură copilul
De orice dar, oricât ar fi de mic.
De multe ori eu ți-am furat profilul
Şi-am dăruit, dar ştii ce vreau să zic...

În gheata dreaptă, pune-mi sănătate
Şi, de-o să vezi că mai rămâne loc,
Pune-mi puterea de-a trece prin toate
Zâmbind, şi-n plus, pune-mi puțin noroc!

În gheata stângă, nu mai ai ce-mi pune
Fiindc-acolo e chiar inima mea.
Te rog să pleci şi nimănui nu spune
Că sufletul meu doar atâta vrea!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog