miercuri, 7 decembrie 2022

Darul meu...



M-am trezit de dimineață..
Asa-s eu...m-ai curioasă..
Si m-am uitat in ghetuțe ..
La cadourile ...puse...

Într-una ...un cadou mare..
Împachetat așa frumos...
Era în el ...IUBIRE..
Dăruită de...Hristos..

În cea de-a doua...ghetuță...
Un alt dar...așa frumos..
Era...IERTAREA..despre care...
Ne vorbește...Domnul nost'...

M-am gândit să împart la lume..
Și... IUBIRE și IERTARE....
Că să aibă fiecare....
Aripi...înspre cer să zboare...

Căci IUBIREA și IERTAREA...
Fac minuni...mereu...
Eu împart cu toată lumea ..
Darul de la Dumnezeu...

Maria Pintican...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog