joi, 1 decembrie 2022

Steve Jobs

 

Steve Jobs, fondatorul Apple și multimilionar, cu puțin timp înainte de a muri la vârsta de 56 de ani de cancer pancreatic, a spus în patul său de spital:

„Am ajuns în vârful lumii afacerilor. Pentru alții viața mea este simbolul succesului. În esență, bogăția este doar o parte din viața mea.

Momentan zace bolnav

într-un pat, când mă gândesc la viața mea

și îmi dau seama că faima,

recunoașterea și bogăția de care m-am mândru atâția ani s-au stins și sunt lipsite de valoare în fața morții iminente.

În orice stadiu al vieții te afli acum, va veni momentul în care te vei confrunta cu momentul în care „cortina” vieții se închide.

Apreciază dragostea pentru familia ta, partenerul tău și prietenii tăi..

Pe măsură ce îmbătrânim, de obicei devenim mai înțelepți și înțelegem încet

cum porți fie un ceas de 300 EUR, fie un ceas de 30 EUR,

spun amandoi in acelasi timp.

Indiferent dacă deținem o geantă de 300 € sau o geantă de 30 €, suma din interior rămâne aceeași.

Indiferent dacă conducem o mașină de 150.000 de euro sau o mașină de 30.000 de euro, distanța rămâne aceeași.

Fie că casa în care locuim are 300 de metri pătrați sau 3000, singurătatea este aceeași......

Indiferent dacă călătorești la clasa întâi sau la economie, dacă avionul coboară, cobori și tu.

Așa că sper să înțelegi că atunci când ai prieteni, cei mai buni prieteni, frați, surori cu care poți să vorbești, să râzi, să cânți, să iubești, asta e adevărata fericire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog