joi, 1 decembrie 2022

Tara mea ...


“M-a-ntrebat candva strainul, in ce tara m-am nascut, In ce loc din asta lume, zorii zilei am vazut, Nu am stat prea mult pe ganduri si cu sufletul strapuns, Printre lacrimile-ascunse, cu blandete i-am răspuns:

Tara mea, e-un bot de aur, e comoara pe Pamant, Are atata frumusete, de nu-ncape in cuvant! Are munti ce ascund in taina, pretioase bogatii, Codri falnici, rauri limpezi, dealuri mandre si campii, Are Dunare şi Delta, peisaje unicat, Si castele si palate, toate-s de neegalat!

E istoria prezenta, la tot pasul unde treci, De o vizitezi o data, nu iti vine sa mai pleci! E taramul unde Cerul, se coboara pe Pamant, Unde pustnici stau in ruga, implinindu-si legamant, Unde apa de izvoare, e aghiazma ce se bea, De acolo-mi trag eu seva, ea e Tarisoara mea! S-a nascut de multa vreme, cam de cand e vesnicia, A creat-o Insusi Domnul... si-a numit-o: ROMANIA!”.

🙏 Cat de frumos graieste marele poet crestin ortodox, Vasile Militaru: “Ajuta, Doamne Sfinte, tarii mele, Sa-si umple sufletul de soare si de stele! In inima ei, azi de neguri plina, LUMINA, Doamne, sa reversi, LUMINA!"

🙏 Dragii mei, sa nu uitam Cuvantul lui Dumnezeu: “De voi incuia cerul si nu va fi ploaie, de voi porunci lacustei sa manance tara, sau voi trimite vreo boala molipsitoare asupra poporului Meu, Si se va smeri poporul Meu, care se numeste cu numele Meu, si se vor ruga si vor cauta fata Mea, si se vor intoarce de la caile lor cele rele, atunci ii voi auzi din cer, le voi ierta pacatele lor si le voi tamadui tara” (2 Paralipomena 7:13-14).

🙏 LA MULTI ANI, romani frumosi, Sa fiti mereu sanatosi, Ori unde ati fi in lume, Sa va mearga toate bine, Iisus mult sa va iubeasca, Precesta sa mijloceasca, Si in Rai sa va primeasca!    

                                                                                                                   Amin si Aliluia!

                                                                                                                      Preot Ioan 🔔.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog