joi, 2 februarie 2012

Cele două capre (după o poveste populară)



( Ipolit Strambu - Ciobanas)

Odată, două capre s-au întâlnit pe o punte care era atât de îngustă, încât nu puteau trece una pe lângă alta. S-ar fi putut înţelege, ca una să se retragă de pe punte, iar cealaltă să treacă liniştită. Însă erau amândouă la fel de încăpăţânate... Şi au început cearta:
- Fă-mi loc să trec! a zis cea mai bătrână.
- Ba, fă-mi tu mie loc, că eu am pus prima piciorul pe punte, a răspuns cea mai tânără.
- Dă-te la o parte, îţi zic, că eu sunt mai bătrână!
- Ba eu trec prima!
- Ba eu!
- Ba eu!
Aşa că acele capre au început să se bată cu coarnele, cap în cap... până când au alunecat, căzând amândouă în apă. Vai, ce rece era!
Erau gata să se şi înece...
Şi totuşi, aşa au învăţat ceva, fiecare: să lase încăpăţânarea în apă!
Dar voi, ce aţi învăţat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog